Модуль 6 . Рефлексія
Опрацьовуючи даний модуль, я дізналася :
- Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
- Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
- Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.

Опрацьовуючи даний модуль, я дізналася :
- Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
- Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
- Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.

Як Ви вважаєте як саме та з якого віку потрібно контролювати роботу дитини в Інтернеті? Хто це має робити?
ОтветитьУдалитьПотрібно не забувати про інтернет-небезпеку та про те, як її уникнути, щоб скористатися всіма позитивними аспектами мережі Інтернет, уникаючи при цьому більшості власних помилок. Реекомендує відвідати сайт "Онляндія - безпечна веб-країна", де є багато рекомендацій як для дітей, так і для дорослих. Бажаю успіхів.
ОтветитьУдалить