вторник, 25 марта 2014 г.


Модуль 3

Після проходження модуля три я відкрила для себе багато цікавих і пізнавальних речей. Я дізналася детально про  те як необхдіно формулювати цілі і ставити перед учнями завдання.


Я дізналася про те, що вчитель ставить  конкретні цілі, має давати конкретні завдання для того, щоб учнівський проект був виконаний успішно.

Я згодна з тим, що використання проектів у навчальному процесі сприяє активному розвитку в учнів навичок необхідних успішній людині 21 століття. Так само я відкрила для себе, що саме дослідницька проектна діяльність дає змогу використовувати мислення вищих рівнів.

1 комментарий:

  1. Але використання проектного методу може поставити перед вчителем ряд додаткових завдань, наприклад:
    Розпізнавання навчальних тем, учбових ситуацій, які придатні для розробки вдалих
    проектів
    • Структурування, визначення проблем як можливості для навчання
    • Взаємодія з колегами для розробки міжпредметних проектів
    • Управління процесом навчання
    • Залучення відповідних комп’ютерних технологій
    • Розробка відповідних засобів і інструментів оцінювання

    ОтветитьУдалить